Cum să cumpărați

Alege un produs pe site-ul categoriilor propuse din lista de modele. Toate produsele au o descriere detaliată și o imagine, asigurați-vă că produsul selectat îndeplinește toate cerințele dumneavoastră. Dacă aveți întrebări cu privire la parametrii tehnici puteti contacta consultantii nostri de la (022) 522 599.

Date de contact:

0676 03003

0676 03311

022522599

022639004

mail:  info@navigator.md
         comanda@navigator.md


Pot exista modificări în disponibilitatea produselor in stoc. Verificați mărfurile, contactati consultanții noștri. Pentru a cumpăra în magazinul nostru on-line, puteți folosi orice mod convenabil pentru tine:

1) La numerele de telefon: (022) 522 599; 0676 03003; 0676 03311.

2) Prin intermediul site-ului, adăugarea de elemente în coș.


Regimul de lucru a magazinului online: de luni până sâmbătă de la 9.00 pină la 17-30. Puteți plasa comanda in orice moment prin intermediul magazinului online, comanda se confirma în zilele de lucru max in 4 ore, in weekend de la 24-48 de ore.

Costul de livrare a comenzii in orașul Chișinău 30 lei, pentru achiziții mai mari de 1.500 de lei transport gratuit. Costul de livrare a comenzii într-o suburbie a orașului Chișinău într-o rază de 15 km de la Chișinău la 50 lei la cumpărare de la 1,700 lei Transport gratuit. Livrarea prin Moldova 70 lei, la achiziționarea mai mare de 2.000 de lei transport gratuit.

Primirea de bunuri

Marfa poate fi receptionata de  persoana care a făcut comanda, sau altă persoană prezentă la adresa specificată în ordinea dată , gata să plătească pentru bunuri și să accepte mărfurile. La primirea bunurilor comandate, receptorul pune semnătura pe chitanța de însoțire în care se specifică numele și ora de primire.

La primirea mărfurilor este nevoie ca cumparatorul să verifice starea ambalajului. În cazul în care ambalajul nu este rupt, apoi deschideți-l, examinati cu atenție aspectul și caracterul complet al mărfurilor (complicitatea, de obicei, inscrisa în manualul de utilizare, deoarece aceste informații pot fi găsite pe site-ul oficial al producătorului de mărfuri).

Acțiunile D-ra, dacă mărfurile livrate nu corexpund celor comandate:

Dacă există o respingere a mărfurilor comandate din motive ce nu sunt legate de ambalaj, aspectul și dacă au adus exact produsul care a fost comandat, în conformitate cu descrierea, ambalajul nu este rupt, refuzarea produsului nu este vina vinzatorului, în acest caz, servicii de livrare se achita in conformitate cu tarifele stabilite.

Modalități de plată:

- Plățile în numerar.

- Prin transfer bancar (pentru plata prin transfer bancar, in forma de comanda specificați numărul de fax sau adresa de email pentru primirea facturii).

După achitare in momentul transmiterii, Cumpărătorul primește de la Vânzător următoarele documente pentru produs:

- Cec de casa sau factura fiscala.

- Talonas de garantie cu stampila Vânzătorului.

- Instructiunile de utilizare.

Vă rugăm să rețineți că, la primirea bunurilor integralitatea și lipsa de daune externe a marfurilor se verifica de către cumpărător. Semnătura pe formularul de comandă, este confirmarea de lipsa de pretenții pentru magazinul online.